- Monday, 07 October 2024
- Written by FINANCIARPRESS.RO
- Hits: 130
Dacia nu reușește să-și regăsească ritmul pe piața din Franța, unde în ultimele luni a înregistrat scăderi repetate ale vânzărilor, raportat la anul anterior. Cauzele sunt aceleași, problemele întâmpinate de Spring, care nu mai primește subvenție de la stat, în timp ce Duster 3 nu a ajuns încă la volumele generației anterioare, relevă analiza Profit.ro. Dacia Sandero a rămas principalul pilon al vânzărilor mărcii pe cea mai mare piață a mărcii Dacia, Franța, acolo unde situația nu este deloc una fericită, fiind înregistrată încă o lună de scădere a vânzărilor de autoturisme, care a adus scăderi pe linie pentru aproape mărcile.
Dacia a înmatriculat 9.828 de unități, mult mai puține decât în lunile bune ale acestui an, rezultatul fiind totodată cu 31,5% mai mic decât în urmă cu un an. Acest lucru a accentuat scăderea de cotă de piață a mărcii Dacia, ajunsă acum la 7,1%, cu 10 puncte sub cea a Renault, dar în continuare peste cea a Citroen.
Popular Articles
- Most read
Publicitate